10 + 10 

obchodních & marketingových tipů

Zjistěte aktuální doporučení pro váš živý obchod a práci
s placenou reklamou v online světě.

Inspirujte se "vlčími tipy", které  používáme každý den.

0
stránek
0
tipů ze salesu a marketingu
0
autoři

10 rad, jak vylepšit své obchodní dovednosti i pro neobchodníky

Obchodní dovednosti jsou základní dovednosti, které nám mohou pomoci uspět.
I když nejste obchodník můžou vám pomoci ve vašem zaměstnání, pracovní kariéře, ale i v osobním životě.

Skutečně dobrý obchodník totiž umí komunikovat, aktivně naslouchat, mluvit na veřejnosti, je malým psychologem a mnoho dalšího. Jestliže investujete svůj čas do zlepšení obchodních dovedností, věřte, že tím můžete zlepšit váš život.

10 tipů na váš marketing a reklamu

Investujete peníze do reklamy? Nebo jen tak posíláte Facebooku peníze a čekáte,
že se něco stane? Nečekejte, protože jen tak se nestane vůbec nic. A když už se bavím o investici, tak doopravdy myslím investici. Jednoduše jako na burze - peníze, které investujete do reklamy se musí v nějakém časovém horizontu zhodnotit a to se zajímavým ziskem.

Aby se tak opravdu stalo, je třeba nejen na tyto peníze pohlížet jako na investici, ale také mít reklamu a web tak nějak v cajku, aby to vše zapadlo do sebe a rostl jak počet kontaktů v databázi, tak především počet platících klientů.

K tomu se s vámi v tomto ebooku podělím o 10 tipů, které můžete směrem
k marketingu a reklamám na Facebooku využít.

Kdo jsme?

Dagmar Kožinová

Dáša je bývalou obchodní ředitelkou v KM Betě, vedla 15 poboček cestovní kanceláře a nyní vede kurzy obchodních dovedností a vedení obchodních týmů. Vystudovala Provozně ekonomickou fakultu na MZLU v Brně, kde získala titul Ing. V loňském roce rozšířila své vzdělání o titul Bc. psychologie na Paneuropske vysoké škole.

Michal Kolář

Michal je marketingový specialista se zaměřením na placenou reklamu (nejen) na Facebooku, který si díky podnikání online velmi rád zjednodušuje svůj život. Za posledních 6 let investoval do reklam ve svých projektech a u klientů více jak 8 milionů korun. Podporuje zajímavé online projekty a kampaně v CZ/SK, kde tvoří efektivní marketingové strategie.