Seminář 5 kroků
pro růst vašeho byznysu

Odhalíme vám 5 oblastí z obchodu
a marketingu, které vaše podnikání potřebuje pro přežití (stejně jako vlk svoji kořist v divočině).

17.5.2019

Brno

Přemýšlíte proč váš projekt/firma stojí na místě? 
Jaké marketingové kanály využít právě pro vaše podnikání?
A jak vlastně ten marketing uchopit, aby to nebyla jen černá díra na peníze?

ZÍSKEJTE SVÉ ODPOVĚDI

0
přednášek
0
minut společného času
0
lektoři

Co na akci zjistíte?

Jak postavit fungující strategii a cestu zákazníka pro vaše potencionální klienty.

Které marketingové kanály a jakým způsobem využívat přímo pro vaše podnikání.

Jak efektivně získávat nejen kontakty do databáze, ale především platící zákazníky napříč vybranými marketingovými kanály.

Jak pracovat s placenou reklamou na Facebooku a jak ji zobrazovat přesně takovým lidem, u kterých máte největší šanci uspět s nabídkou vašich produktů nebo služeb.

Jak budovat důvěru s potencionálními klienty pomocí chytrého e-mail marketingu. Jednoduše, levně a především bez obtěžujícího SPAMu.

Jak být úspěšný v prodeji a stát se dobrým obchodníkem. Jak dosáhnout vítězství na všech 3 stranách - zákazník, obchodník, firma.

Reálná čísla z reálných realizovaných kampaní. Představíme vám případové studie z několika zajímavých kampaní a to včetně celkového rozboru, náhledu strategie i komunikace.

5 exklusivních přednášek

Marketingový mix v praxi

Odpovíme vám na otázku čím začít a na jaké marketingové kanály se v dnešní době soustředit. Představíme vám strategii cesty zákazníka, která poutá pozornost, buduje vztah a také prodává.

Reklama (nejen) na Facebooku

Ukáži vám, jak s reklamou pracovat opravdu efektivně. Jak peníze do reklamy jen tak neházet, ale efektivně investovat 
a díky tomu na použítí reklamy vydělat. Řeč bude o cílení reklam, tvorbě kreativ a textů a také o optimalizaci a vyhodnocování výkonu reklam.

Budování důvěry pomocí e-mail marketingu

Cest, jak budovat důvěru se svým zákazníkem, je mnoho. Mnoho firem posílá newslettery. Ještě víc firem spamy. O tom to však určitě nebude. Bude to o chytrém email marketingu jako skvělém kanálu pro informování, rozvoj vztahu, ale nejen to. Mailing je stále ještě levnou cestou, jak budovat důvěru u svých zákazníků. Pomáhá jim na jejich cestě k produktu či službě.

Dobrý obchodník jako klíč k úspěchu

Seznámím vás s tím, jak je důležité dělat autentický obchod a co to vlastně je. 10 praktických rad, které jsem si uvědomila za 23 let praxe v obchodě. Doporučení, při kterých zjistíte, že je opravdu důležité vítězství na 3 stranách a to zákazník, obchodník i firma. Ale nejen to. Možná uvidíte, že dělat obchod znamená sloužit a rozvinout svůj potenciál.

Jak na online prodej

Představím vám možnosti a výhody prodeje produktů a služeb v online světě. Co vše potřebujete pro to, aby váš projekt nebo firma byla v onlinu vidět, poutala pozornost správných lidí a jak to vše zkloubit v cestu zákazníka, která generuje zisk. Řeč bude o online nástrojích, možnostech automatizace a představím i zajímavou případovou studii, aneb jak to vše vypadá v reálném světle.

Cena semináře

do 7.5.2019

Nejvýhodnější cena

7 990 Kč

 

0

do 14.5.2019

Výhodná cena

7 990 Kč

 

0

po 15.4.2019

Standardní cena

0